en / nl
Evenementen & Congressen
Vergaderen
Overnachten
Over ons
Contact

Feestelijke & Zakelijke evenementen

Zoekt u een locatie in midden Nederland om uw business event te organiseren? Woudschoten biedt met haar complete product voor een all-in prijs een multifunctionele accommodatie voor groepen. Of u nu komt voor een jaarvergadering, congres, event, seminar of workshop. Van 100 tot 350 personen hebben wij de perfecte ruimte voor uw business event.

Multifunctionele accommodatie

Voor elke feestelijke gelegenheid zoals een kwartaalafsluiting of een personeelsfeest, heeft Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum de perfecte ruimte. Naast de Kapel en de outdoor tent voor winterse borrels zijn ook de gezellige sociëteitsbar of ons sfeervolle dinerrestaurant  perfecte locaties. Wij bieden:

  • diversiteit aan mogelijkheden voor uw perfecte diner, feest, borrel of receptie
  • sfeervolle omgeving
  • centrale ligging
  • indien gewenst een complete verzorging incl. bloemdecoraties van bloemetje.nl

Onze reserveringsmedewerkers gaan graag met u in gesprek om uw specifieke wensen te bespreken. U kunt hiervoor contact opnemen met onze reserveringsafdeling (0343 492 492) of het contactformulier invullen.

Op zoek naar het perfecte bedrijfsuitje of teambuildingsprogramma? Klik hier.

Inspirerende natuurlijke omgeving
Centraal gelegen in Nederland
Goede bereikbaarheid via a28 en a12
Multifunctionele locatie
Persoonlijke gastgerichtheid
Helder prijsbeleid - all inclusive arrangementen
Gratis supersnel WIFI
Gratis parkeermogelijkheden

Woudenbergseweg 54
3707 HX Zeist
info@woudschoten.nl
0343 - 492 492