en / nl
Evenementen & Congressen
Vergaderen
Overnachten
Over ons
Contact

Overtreffen van de beleving van onze gasten

Met een aantal korte films laten we de medewerker van Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum aan het woord. Deze week is het de beurt aan Erik Berghout, restaurantmanager van Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum.

Al vanaf mijn vijftiende voel ik me een echte horecaman. Ik doe mijn werk vanuit de gedachte: Wat zou ik zelf willen? Ik ben een heel lastig persoon om als gast in een restaurant te hebben. Dus mijn standaard is vrij hoog.

Het zit in mijn natuur om de beleving van mijn gasten telkens weer te overtreffen. En dat draag ik ook over op de mensen in mijn team. Horeca is een vak apart, het moet echt in je zitten. Anders hou je het dienstbaar zijn, vaak in de avonduren, niet vol. Het is heel makkelijk om bij weerstand snel met je bord weg te rennen. Wie dan doorzet en het contact herstelt met de gast hoort echt thuis bij Woudschoten.

Natuurlijk heb ik ook wel eens een rotdag. Dan schop ik achter de schermen een keer tegen een deur aan. Maar onze gasten dat niet aan me zien. Ik doe alles om een gast blij naar huis te laten gaan. Al moet ik een dansje doen, ik doe ‘t.

 

 

Woudenbergseweg 54
3707 HX Zeist
info@woudschoten.nl
0343 - 492 492