Met een aantal korte films laten we de medewerker van Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum aan het woord. Deze week is het de beurt aan Erik Berghout, restaurantmanger van Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum.
Al vanaf mijn vijftiende voel ik me een echte horecaman. Ik doe mijn werk vanuit de gedachte: Wat zou ik zelf willen? Ik ben een heel lastig persoon om als klant in een restaurant te hebben. Dus mijn standaard is vrij hoog.
Het zit in mijn natuur om de beleving van mijn klant telkens weer te overtreffen. En dat draag ik ook over op de mensen in mijn team. Horeca is een vak apart, het moet echt in je zitten. Anders hou je het dienstbaar zijn, vaak in de avonduren, niet vol. Het is heel makkelijk om bij weerstand snel met je bord weg te rennen. Wie dan doorzet en het contact herstelt met de gast hoort echt thuis bij Woudschoten.
Natuurlijk heb ik ook wel eens een rot dag. Dan schop ik achter de schermen een keer tegen een deur aan. Maar onze gasten dat niet aan me zien. Ik doe alles om een gast blij naar huis te laten gaan. Al moet ik een dansje doen, ik doe ‘t.
Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Strikt noodzakelijke cookies
Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.
Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.