De Nudge Global Impact Challenge is een persoonlijk ontwikkeltraject voor 90 jonge professionals (23 – 33 jaar) uit de hele wereld over leiderschap, duurzaamheid en impact.
Alle deelnemers werken aan hun meest innovatieve en creatieve plan om zoveel mogelijk impact te realiseren binnen hun organisatie. Ze stappen in een uniek internationaal netwerk van gedreven change agents. Het hoogtepunt van het traject is de drie daagse life changing learning experience in Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum in Zeist (15, 16 en 17 oktober 2018). Nudge, social enterprise en B Corp, vindt het belangrijk dat de ontwikkeling van een leider ‘dicht op de natuur’ gebeurt. Thema van deze 9e editie van de Challenge: Towards a Circular Economy. Gearing up young leaders for new perspectives on leadership, culture and technology.
Erin Hermsen van Unilever is één van de winnaars van de challenge. Hieronder het interview met Erin:
Woudschoten gebruikt cookies voor statistische- en marketingdoeleinden. Door op "Accepteer cookies" te klikken, of door gebruik te blijven maken van deze website, geef je toestemming voor het plaatsen van cookies bij bezoek aan de website. Lees onze cookie policy voor meer informatie over cookies.
Privacy Overview
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Strictly Necessary Cookies
Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.